2014. július 20., vasárnap

Köszöntő

Köszöntelek a blogon, ahol is egy Éhezők Viadala fanfiction-t olvashatsz. Eredetileg teljesen új, általam kitalált szereplőkről akartam írni, de még mielőtt neki kezdtem volna, rátaláltam egy rajongói videóra, ami Finnick-ről és Annie-ről szólt, és teljesen megfogott, úgyhogy végül úgy döntöttem, hogy meg kell írnom a 70. Viadal történetét, úgy, ahogyan én képzelem.
Akit érdekelne a videó, az itt megnézheti:




Remélem tetszeni fog nektek a történet. Nagyon hálás lennék, ha valami nyomott hagynátok magatok után, ugyanis a célom az, hogy fejlődjek és tanuljak a hibáimból, úgyhogy szívesen fogadok bármilyen kritikát. Írjatok megjegyzést, kommentet a chat-be és pipáljatok kedvetekre, és ne feledjétek: Sose hagyjon el benneteket a remény! =) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése