2014. augusztus 31., vasárnap

Díjak

Halihó! Az elmúlt napokban 5 díjat is kaptam. Mivel nem szeretnék magamról 55 dolgot írni (ugye milyen jó vagyok matekból? :D), úgy döntöttem marad a 11 állítás, a kérdésekre pedig szeretnék egy bejegyzésen belül válaszolni. A díjakat pedig köszönöm Sakurának, Katherinenek, Clovenak, Abbynek és Sophienak.



11 dolog rólam:

1. Az igazi nevem Vivi.
2. Bár a Jóbarátok a kedvenc sorozatom, a blogger nevem mégis az Így jártam anyátokkal c. sorozatból van.
3. Szemüveges vagyok.
4. Három testvérem van. Egy bátyám és két húgom.
5. Husky mániás vagyok. 
6. Egy időben kutyakiképző akartam lenni. A kutyánknak tanítottam is néhány trükköt.
7. A legelső "igazi" történetem egy lakatlan szigeten játszódott, de az 50. oldal után nem tudtam tovább írni. (Különben az egésznek semmi értelme nem volt. :D)
8. Imádom a sorozatokat. A kedvenceim: Jóbarátok, Így jártam anyátokkal, Teen Wolf, The Walking Dead, Pretty Little Liars és a Vámpírnaplók. :)
9. Nem akarok holnap suliba menni.
10. Még össze kéne szednem az ünneplőmet. Hülye matrózblúz.
11. Aztán még olvasok egy kicsit. :)


 Sakura kérdései:
-  Hol laksz?
Egy házban. :D
Amúgy Budapesten.
- Hány éves vagy? 
18 vagyok.
- Van háziállatod?
Igen, van, egy Démon nevű huskym.
 - Mi akarsz lenni, ha felnősz? 
Na, ez egy nagyon jó kérdés, sajnos nem tudom még, pedig sokat gondolkoztam már rajta.
- Melyik a kedvenc évszakod? 
A nyár, mert akkor szép az idő és nincs suli.
- Miért kezdtél el blogolni?
Hmm, talán mert unatkoztam, és mert rengeteg jó blogot láttam, és mert ki akartam próbálni magamat.
 - Mit szeretsz csinálni a szabad idődben?
Olvasni, sorozatokat nézni, a barátaimmal lenni, a kutyámmal játszani, írni és aludni.
 - Hány blogod van most? 
Kettő. Ez, és egy könyves blog.
- Sportolsz valamit?
Nem, nem sportolok semmit, de szívesen korcsolyáznék, csak sajnos drága.
 - Hányadikos vagy? 
Most megyek 12.-be, de még lesz egy évem.
- Hova utaznál el szívesen?
Hmm, ez is jó kérdés, mert rengeteg helyet fel tudnék sorolni, de ha mindenképp választanom kéne, akkor London vagy Párizs.

Katherine kérdései:
- Mi  az a dolog, ami nélkül nem mész sehova sem?
A telefonom.
- Mit szeretsz csinálni szabadidődben?
Fentebb megtaláljátok a választ.:)
 - Mióta blogolsz?
Igazából nem emlékszem már, de mivel az összes eddigi blogomat töröltem végül, ezért egy hónapot mondanék. (Illetve egy fél évig kritikákat írtam egy blogra, de nem voltam túl aktív.)
- Ha lenne 3 dolog, amit megkaphatnál, mi lenne az?
Tárgyakra gondoltál? Mert akkor egy laptop, egy jó könyv és egy tábla csoki. 
- Mi jut először eszedbe a kedvenc színedről?
Hogy az a kedvenc színem. :D
- Sportolsz valamit? Ha igen, mióta?
Erre is megtaláljátok a választ feljebb. Különben régebben úsztam, aztán másfél évig táncoltam is. Vagyis hát megpróbáltam. :D
- Ha egy lakatlan szigetre kéne menned és csak egy embert vihetnél magaddal meg 3 tárgyat, ki és mi lenne az?
Ha azért mennék egy lakatlan szigetre, hogy pihenjek, akkor egyedül mennék, három tárgynak pedig a mobilomat vinném (a fülhallgatómmal és lemeríthetetlen aksival), egy jó könyvet és a párnámat.
Ha viszont azért kéne egy szigetre mennem, mert mondjuk hajótörést szenvedtem, akkor apát, mert remélhetőleg ketten haza tudnánk jutni. Három tárgynak pedig egy jelzőpisztolyt, egy iránytűt és egy karton vizet vinnék.
- Sorolj fel 3 olyan tulajdonságot, ami leginkább illik rád!
Hmmm, talán a könyvmoly, a sorozatfüggő és az ügyetlen illik rám a legjobban.
- Mi motivál téged?
Őszintén, fogalmam sincs.
- Van valami életfilozófiád?
Azt hiszem, nincsen.
- Van olyan dal, ami buzdít téged és biztat? Ha igen, mi az és miért?
Igen, rengeteg ilyen dal van, úgyhogy nem kezdem el felsorolni őket, ha nem baj. :)

Clove kérdései:
- Ismered a Beavatottat? Ha igen, melyik csoportot választanád?
Igen, ismerem, és ezen már sokat gondolkoztam, de nem tudom. Leginkább talán a Művelteknél tudnám elképzelni magamat, de őket nem igazán kedveltem meg.
 - Milyen színű a szobád fala?
Fehér.
- Ismered a SZULEJMÁNT? Ha igen, mi  véleményed róla?
Ismerem, de még egy részt sem láttam belőle. Nem fogott meg az előzetese.
 - London vagy New York?
London, de New York-ba is szívesem elmennék egyszer.
- Éhezők Viadala vagy Beavatott? (miket kérdezek)
Ez egyértelmű, Éhezők Viadala.
- Ha egy lakatlan szigetre kéne menned, mi lenne az a 3 dolog, amit magaddal vinnél?
Erre már válaszoltam feljebb.:)
- Sorolj fel 3 tulajdonságot ami téged jellemez!
És erre is. :)
- Melyik a kedvenc tantárgyad, van-e olyan, ami nehezen megy?
A kedvencem a angol és a földrajz, és a tesi megy nehezen, mert nagyon béna vagyok. :D
- Sci-fi, romantikus, kalandregény vagy krimi?
Disztópia, ifjúsági és néha egy kis misztikus vagy fantasy. :)
- Van-e példaképed, ha igen, ki az?
 Meg Cabot és Kemese Fanni.

Abby kérdései:
- Hallgatsz zenét írás közben?
Igen, szoktam, de néha nem veszem észre, hogy véget ért a szám.
- Itt az év eleje, Vártad?
Egyáltalán nem.
- Mióta írsz?
Kilencedik óta írogatok.
- Tanulsz/tanultál valamilyen hangszeren játszani?
3 évig furulyáztam.
- Melyik történet világában élnél legszívesebben?
Erre nem tudok válaszolni, mert a legtöbb történetötletem a mi világunkban játszódik.
- Hol élnél a legszívesebben?
Egy ideig szívesen élnék Angliában, de hiányozna Magyarország.
- Jártál Párizsban? Ha nem, szeretnél?
Sajnos még nem, de nagyon szeretnék.
- Milyen nevet adnál, ha lenne egy hajód? (Most a Tenger Gyöngyéről eszembe jutva a kérdés...)
Ariel. Jobb ötletem nincs. :'D
- Van testvéred?
Igen, három is.
- Ismered a Végzet Ereklyéi sorozatot? Ha igen, ki a kedvenced?
Ismerem, de még nem olvastam el. A filmet elkezdtem nézni, de nem igazán tetszett.
- Könyv vagy film? (Ne számítsuk bele a könyvadaptációkat. )
A könyv és film közül mindenképp a könyvet választanám, ha a kérdés könyv vagy sorozat lenne, akkor már nehezebben tudnék dönteni.

Sophie kérdései:
- TeamPeeta vagy TeamGale?
Finnick. :D
Különben TeamPeeta.
 - Melyik a kedvenc THG fanfic-ted?
Flo - What If című fanfiction-je. :)
- Kedvenc szín?
Kék.
 - Van háziállatod?
Igen, egy kutyám.  
- Szoktad festeni a körmöd?
Nem.
- Rue vagy Prim?
Talán Rue.
- A könyvet olvastad vagy a filmet láttad előbb?
A filmet láttam előbb, tetszett, de a könyv olvasása után szerettem meg ennyire a trilógiát.
- Olvastad már A Végzet Ereklyéit?
Nem olvastam.
- Szeretsz táncolni?
Szeretek idétlenül ugrabugrálni, ha senki sem lát. :D
- Szoktál írás közben zenét hallgatni?
Igen, szoktam.
- Mennyire utálsz a kérdéseim miatt? :D
Semennyire. :D

Még egyszer köszönöm a díjakat. Tudom, hogy a szabály szerint nekem is tovább kéne küldenem, de ha nem haragszotok meg érte, akkor én ezt elmulasztanám. :)  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése