2014. szeptember 3., szerda

Helyzetjelentés

Sziasztok!
Mi újság veletek? Sikerült túlélnetek az iskolakezdést? Én már ebben a három napban elfáradtam, pedig hétfőn még csak nem is volt rendes tanítás. Töriből eddig két órám volt, de már most kétszer annyit írtunk a füzetbe, mint az összes többi tantárgyból együttvéve. Mondjuk ehhez az is hozzá tartozik, hogy vagy egy fél éves lemaradásunk van...
Na, és milyen az órarendetek? Nekem háromszor kell korán mennem, a péntek pedig jó hosszú nap lesz, de cserébe legalább hétfőnként csak három órám van. :D
Lehet, hogy valaki elgondolkozott rajta, hogy mégis miért írom le mindezt, mikor senkit sem érdekel, és miért nem teszem fel az új részt. Ha eddig nem is, akkor az előbbi mondatot olvasva biztosan. Nos, az a helyzet, hogy áttérek heti egy részre, amit szombatonként fogok kirakni. Sajnálom, én sem így akartam, de az a helyzet, hogy hiába van már előre megírva a történet, ahogy teszem fel a folytatást, folyamatosan javítom, átdolgozom részeket, és ezzel elég sok időm elszokott menni, amire sajnos hétköznap nem biztos, hogy időm lesz.
Remélem, hogy megértitek, és tényleg sajnálom.
Szóval a 10. rész szombaton lesz olvasható, és előre szólok, hogy az azutáni viszont vasárnap - szeptember 14.-én -, ugyanis szombaton osztálykiránduláson leszek. Utána viszont minden szombaton új rész. :)
Most már befejezem a szövegelést. Köszönöm, hogy olvastok, pipáltok és kommenteket is írtok. :))

Swarley :)


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése